,
Într-o lume care se reconstruiește din temelii, cred cu tărie că organizațiile care vor ajunge și se vor menține în vârf pe termen lung vor fi cele care își vor dezvolta produsele și serviciile oferite clienților la nivel de excelență. În mod autentic. Cu înaltă competență. În mod altruist.
Pentru a atinge și a menține acest nivel de excelență, cunoștințele, competențele și abilitățile tehnice reprezintă doar o parte a ecuației de succes, niciodată însă nu sunt de ajuns.
O inteligență emoțională înaltă (combinație între inteligența interpersonală și inteligența intrapersonală) și abilități de comunicare interpersonale înalt competente, atât în interiorul organizației (la toate nivelurile acesteia), cât și în relațiile organizației cu lumea exterioară, reprezintă esențe absolut definitorii pentru a obține și a menține performanțe de vârf.
Alege să îți construiești organizația inteligentă emoțional care să îndeplinească nevoile emoționale și comportamentale ale oamenilor.
Conștientizăm sau nu, credem sau suntem sceptici, ne place ori ne place mai puțin, este o certitudine faptul că suntem conduși de emoții în toate sferele vieții noastre.
Iar a avea o inteligență emoțională înaltă nu înseamnă, de departe, a fi doar cumsecade ori a lăsa frâu liber tuturor emoțiilor, trăirilor și sentimentelor.
A avea o inteligență emoțională înaltă înseamnă a ne observa realist și a ne cunoaște în mod primordial propria persoană cu întreaga sa paletă de stări afective și, foarte important, a învăța cum ne putem folosi de toate aceste stări afective în cele mai eficiente și benefice moduri.
A avea o inteligență emoțională înaltă înseamnă a accepta umanitatea în dimensiunile ei atât de variate.
A avea o inteligență emoțională înaltă înseamnă a învăța să recunoaștem și să folosim în cele mai inteligente moduri stările afective ale celorlalți, înseamnă a fi empatic.
Rafinarea inteligenței emoționale este indiscutabil realizabilă în orice moment al vieții fiecăruia dintre noi.
Printre multe beneficii extraordinare, persoanele care posedă o inteligență emoțională înaltă:
- au performanțe mai bune ca lideri
- sunt mai creative și mai proactive
- sunt mai pricepute în a se automotiva și în a-i motiva și pe cei din jurul lor
- își creează relații interpersonale puternice și de bună calitate
- funcționează mai bine sub presiune și fac față mai bine schimbării
- sunt mai împăcate cu ele însele/viața lor.
Astfel că,
▸ dacă vrei să contribui la reala dezvoltare a liderilor organizației tale
▸ dacă vrei oameni performanți și echipe care conlucrează în cele mai eficiente, fluide și productive moduri
▸ dacă vrei servicii oferite clienților la nivel profesionist din partea membrilor organizației tale
▸ dacă vrei să îți construiești / reconstruiești organizația, astfel încât acestea să îndeplinească și nevoile emoționale și comportamentale ale oamenilor
▸ și dacă vrei o abordare profesionistă, de un dinamism excepțional, cu grad ridicat de aplicabilitate și eficiență și cu rezulatate certe pentru performanțele organizației tale, îți pun la dispoziție întreaga mea expertiză și cunoaștere și te invit să lucrăm împreună.
Comunicare interpersonală înalt competentă.
Inteligență emoțională pentru înaltă performanță.
Artă și măiestrie în leadership-ul secolului XXI.
Dincolo de Umbre. De la Psihopatie la Excelență.